زیبایی  و خوش فرمی بدن، سلامت جسم و آرامش روان؛ ثابت شده که این ها از نتایج اصلی حضور و تمرین منظم در کلاس های ورزش گروهی هستند ورزش در فضایی زیبا، پر از نور و موسیقی، محیطی تمیز، حضور در بین افرادی پر انرژی و شاد و از همه مهم تر، تمرین با مربیان با تجربه و دوست داشتنی حس خوب زندگی، همگی سبب شده تا تعداد زیادی از بانوان محترم از این کلاس ها لذت ببرند. این کلاس ها با عنوان های TRX، CXWORKS، اسپینیگ، پیلاتس، فیتنس، کراس فیت، بادی پامپ، یوگا، و کلاس های ترکیبی همه روزه در اختیار بانوان محترم می باشد.

کمپ شکم پهلو CXWORX

نوعی تمرین برای تقویت عضلات مرکزی است و آمادگی عضلات ناحیه باسن، شکم، بالای شکم تا شانه ها را افزایش می دهد. این ورزش بیشتر به تقویت عضلات بالا تنه می پردازد و هدف اصلی آن تقویت عضلات مرکزی بدن است. این ورزش چیزی بین ورزش های هوازی و قدرتی است و در حال حاضر کلاس های آن در ۸۰ کشور در سراسر جهان برگزار میشود و معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد.

تی آر ایکس TRX

TRX یا Total Body Resistance Exercise عبارت است از یک بند چتربازی و دو دسته که هیچ گونه کشی در آن به کار نرفته و بسیار محکم و مقاوم می باشد و فرد با آویزان شدن از آن و با وزن بدن خود، می تواند هرگونه حرکات و تمرینات کامل آمادگی جسمانی را بدون خطر انجام دهد.

بیشتر بخوانید ←

کراس فیت

کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه ­برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین ­های استقامتی است. کراس فیت با انجام این تمرین ­ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می ­دهد.

بیشتر بخوانید ←

فیتنس

فیتنس یک نوع آمادگی جسمانی است که با تمرینات سبک با دستگاه های بدنسازی و ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توانید به اندامی زیبا و متناسب برسید. این ورزش به مرور زمان اثر گذار خواهد بود و مصرف داروها در این رشته جایی ندارد.

کراس-فیت-crossfit-مجموعه-ورزشی-ام-پاور-empower-mpower-مازیار-شجاعی-حکیمیه-بلوار بهار

یوگا

یوگا از ریشه كلمه سانسكریت YUJ گرفته شده و به معنی اتحاد است. اتحاد بین تن و روان، بین نیروهای مثبت و منفی وجود انسان را بیان می­ نماید. یوگا قدمت زیادی دارد و بر اساس سبک­ های مختلفی كه در یوگا وجود دارد می ­توان از آن برای راه­ گشایی و كسب انرژی بهره برد. تمرینات یوگا شامل تمرینات بدنی (آساناها) تمرینات تنفسی (پرانایاما) تمرینات ذهنی (پراتی هارا) و … می­ باشد كه در نهایت به جهت كسب سلامتی و آرامش و آگاهی مثبت به كار گرفته می ­شود.
بیشتر بخوانید ←

پیلاتس

پیلاتس ورزشی است که روی استفاده‌ همزمان از ذهن و جسم تمرکز می‌کند تا به بهترین عملکرد خود برسند. ورزش پیلاتس مجموعه‌ای از حرکاتی‌ است که از جاذبه، وزن بدن و دستگاه‌های مخصوص در جهت افزایش مقاومت و توان‌تان کمک می‌گیرد تا ماهیچه‌های تثبیت کننده‌ بدن، ورزیده و قوی شوند. ارتباط بین ذهن و بدن در این ورزش خیلی مهم است. ورزش پیلاتس به ذهن‌تان کمک می‌کند تا سطح مشخصی از آگاهی را در مورد شیوه‌ حرکت‌های بدن خود داشته باشد. با انجام این تمرین‌ها می‌توانید حرکات خود را کنترل و تکنیک‌تان را نیز تقویت کنید.

بادی-پامپ-bodypump-ورزش-گروهی-باشگاه-ورزشی-ام-پاور-empower-mpower-مازیار-شجاعی-حکیمیه-بلوار-بهار

بادی پامپ

این ورزش گروهی پرهیجان که کالری خوبی هم با آن می‌سوزانید این روزها حسابی پرطرفدار شده است. بادی پامپ، یک ورزش هوازی-قدرتی است که در آن از هالتر و دمبل برای انجام تمرینات قدرتی و استقامتی استفاده می‌شود و این ورزش تجربه ای هیجان انگیز در ورزش های گروهی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید ←

اسپینینگ

اسپینینگ یا دوچرخه ثابت سالنی به یگ ورزش شاد وپر هیجان در سراسر جهان تبدیل شده است. همه روزه تعداد زیادی برای داشتن اندامی ورزیده و قدرتمند به این ورزش رو می اورند ورزشی که هر شخصی در هر سنی با هر نوع توانمندی میتواند در ان شرکت کرده  و ازمزایای این  ورزش شاد و هدفمند لذت ببرد.

بیشتر بخوانید ←

cx-worx-ورزش-گروهی-مجموعه-ورزشی-ام-پاور-empower-مازیار-شجاعی-

تمرین های ترکیبی

کلاس های فیتنس-cx

مجموعه mpower درنظر دارد با استفاده از کلاس­های ترکیبی فیتنس-cx هم­زمان روی بخش مرکزی (شکم) و عضلات کل بدن شما کار کند و هم­چنین ورزشکاران عزیز می­توانند در این کلاس به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنند.